Max Verstappen heeft een mooi rijtje aan sponsoren; Red Bull, Aston Martin, Jumbo Supermarkten en TAG Heuer. Deze laatste vond het ook dit jaar ‘tijd’ om Max een eigen uurwerk te geven en deze in beperkte oplage uit te brengen. En het slechte nieuws hiervan; ze zijn al bijna uitverkocht.

Wat maakt een merk nog nét even iets succesvoller dan dat het al is? Hang er een bekende naam aan vast van een beroemdheid. En krijg Max Verstappen aan je zijde en zelfs dan zal een pak hagelslag nog verkocht worden voor duizenden euro’s. Oké, dat is misschien iets overdreven, maar een horloge van een gerenomeerd merk in combinatie met de één van ’s werelds populairste sportmannen van dit moment, kan niet anders dan uitpakken als één groot succes.

Afgelopen woensdag was Max dan ook in Nederland om het nieuwe uurwerk van dit jaar uit te brengen. Detail: er komt sinds 2016 elk jaar een horloge uit van Max Verstappen. Wat is het verschil met die van vorig jaar? Het is een doorontwikkeling van het 2018-model, want ook dit jaar is het horloge weer diep zwart en overheerst de wijzerplaat. Het grootste verschil is dat het dit jaar een automaat betreft. Vorig jaar was het nog een quartz. Wat bedoelde gij hier precies mee? Dat het horloge nu wordt opgewonden door middel van beweging en niet meer door middel van een batterij. Dit maakt het gewicht ook aanzienlijk zwaarder. Maar dat is alleen maar stoer natuurlijk, een zwaar horloge en een tennisarm.

De beperkte oplage is exact uit te drukken in een getal, namelijk 333. En hoe duur is het uurwerk nou precies? Een exemplaar kost €3.100,00.

 

Laat een bericht achter